onsdag 30. mars 2016

Test: Grov Porsjon

Jeg skal nå være såpass ærlig med folket, og si det at jeg ikke kjøpte så veldig mye interessant snus da jeg var i sverige. Det meste var originalsnus med standard styrke, og er snustyper de fleste allerede har hørt om.
Sist på lista er Grov i porsjon, så la oss kjøre test!

Porsjonen:
Porsjonen er av den helt klassiske typen: Brun porsjon som ikke har noen særegen form, og grei fuktighet. Den er ett snev tørrere enn f.eks General Original, men forskjellen er veldig liten. Ingen risikoer her er tatt, og det er ofte en positiv ting.

Smak:
Det er mye som er standardisert med denne snusen. Den har en krydret smak, men ikke så krydret som Ettan. Tobakssmaken er mer framtredende enn det meste av snus, men jeg savner litt mer saltsmak. Grov har en god smak, men virker litt ubalansert.
Lukten er en ganske stram lukt av krydder, og et lite hint av sitrus.
Konklusjon:
Grov er en snus som finnes i et par butikker her i norge, men da i løs. Dette er positivt for mange, siden majoriteten av norge nå bruker porsjon.
Kilde: http://www.byas.no/article/for-var-85-prosent-av-snusen-som-ble-solgt-i-norge-lossnus-det-har-endret-seg-56c4435ceff0bd6b008b45b4
Ellers så er det en god snus som er kjent for mange, og som ikke gjør noe feil.
Til manges glede finnes også denne i Sterk og Hvit porsjon.
Etterord:
Nå er jeg omsider ferdig med testene av snus som er kjøpt i sverige.
Har du noen spesielle ønsker om hvilken snus jeg skal kjøre i test?
Send en mail til snuselsker@hotmail.com , kommenter på innlegget, eller send meg en melding på facebook: https://www.facebook.com/snuselsker
Kos deg med snusen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar