onsdag 30. mars 2016

Test: Thunder Ultra Raspberry (Vanlig spesialsnus, ekstremt sterk)


"O min kjære favorittsnus, hvor jeg har savnet din overlegne danske pris med den beste smak."

Kort fortalt, la oss kjøre i gang en test av min favorittsnus: Thunder Ultra Raspberry.

Porsjonen og lukten:
Thunder Ultra Raspberry har en porsjon som er litt over middels våt, noe som gjør at man kjenner den gode smaken hele tiden. Denne ligger på 1 gram, standard størrelse.
I det man åpner boksen kjenner man fort en sterk og søt lukt av bringebær og tobakk. For noen kan lukten være i sterkeste laget, men glemmer den fort når prisen er lagt i overleppa.
Smak:
V2 Tobacco, produsenten av Thunder, har gjort en genistrek med å blande en suveren smak med et høyt nikotininnhold.
Denne snusen har en sterk smak av kunstig bringebær som totalt overdøver smaken av tobakk. Dette gjør den til en snus de fleste kan like.
Til tross for dette kan Thunder Ultra Raspberry føles litt i søteste laget, noe som gjør at man blir litt lei av denne med tiden. Derfor kan det være greit å ha en annen god snus i backup.
Etter min mening har denne snusen den beste smaken av brukssnus.

Nytelse:
Av alle variantene til Thunder er det de som er merket Ultra som er den sterkeste. Denne snusen har en nikotinstyrke på 22mg/g, noe jeg anser som å være helt perfekt. Den gir meg den nytelsen jeg ønsker, så kombinert med suveren smak er dette den perfekte snusen for meg.
Konklusjon:
Dette er ganske enkelt den snusen jeg elsker mest. God smak og perfekt nikotininnhold gjør at Thunder Ultra Raspberry er den prisen jeg alltid går tilbake til på ett eller annet tidspunkt, til tross for litt stiv pris sammenlignet med vanlig butikksnus. Anbefales på det sterkeste.

Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar