onsdag 30. mars 2016

Test: Thunder Coolmint (Vanlig Spesialsnus)


Jeg slipper vel ikke unna med en snusblogg uten å skrive om en av mine ypperste favoritter vel? Så da kjører jeg likså godt en test av Thunder Coolmint, nummer to på lista, og den jeg har mest sans for akkurat i dette øyeblikk.
Lukt og smak
Thunder Coolmint har en veldig frisk lukt av mint, med en anelse eukalyptus. Den svir i nesa på omtrent samme måte som omb du skulle luktet på Doc eller Frisk med eukalyptus-smak.
Smaken er frisk og god, gjenspeiler lukten, og gir en liten svi-følelse når den er på plass. Tobakksmaken er totalt fraværende, så kan nesten sammenligne dette som et lite stykke godteri man legger opp i lippa, dog med mintsmak.
Dette er også en snus man ikke går lei av med det første, grunnet mindre sødme enn annen snus med tilsatt smak.

Porsjon og nytelse
Thunder Coolmint er en middels våt snus, som regnes som ekstra sterk. Det er en ekstra sterk snus på 16mg/g nikotin, og er veldig nært minimumsgrensa mi på hvor lavt jeg kan gå når det kommer til styrke og nytelse. Til tross for dette, gir denne snusen meg akkurat den nytelsen jeg ønsker, noe jeg mest sannsynlig kan takke den sviende smaken for. Meget oppegående.
Konklusjon
Thunder Coolmint er som sagt min nummer to på lista over favorittsnuser, og er definitivt en snus jeg kommer til å bruke ofte. Jeg er av den typen som liker å veksle mellom smaker, og dette er en av de jeg elsker å gå tilbake til.
Bør virkelig testes!
Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar