onsdag 30. mars 2016

TEST: Lundgrens Ferdig Bakt - Beste i butikken (Vanlig)

Desperate tider krever desperate tiltak, og selv om jeg foretrekker vanlig spesialsnus må til og med jeg bukke under og krype til dagligvareforretninga for å kjøpe noe "Vanlig". Selv om det er svært få snustyper i butikken jeg har en sans for, er det Lundgrens Ferdig Bakt jeg har satt min lit på.


Snusen er medium styrke (10mg), og kan regnes som en løssnus som er oppdelt i porsjoner.



Porsjonene er relativt store og glatte, og kan kreve litt tilvenning for å få den til å holde seg i overleppa.
Smaken er hovedfokuset i denne snusen, og jeg må tilstå at til butikksnus å være er den veldig god. Den er litt saltere på smak enn vanlig løssnus, noe jeg selv setter pris på.  Den bruker rundt 15 minutter på å forme seg i overleppa, og løser seg ikke opp til smuler. I likhet med annen løssnus renner den også svært lite, noe som ikke har noen ting å si siden smaken ikke er isolert av posen du finner i porsjonssnus (hvor den beste smaken kommer når snusen renner).
Nikotininnholdet er ikke helt etter min smak, og siden snus for meg først og fremst er nytelse, når ikke denne helt opp til toppen av skalaen, men pga smaken er dette da min favoritt i butikksnus-segmentet.
Konklusjon: God på smak, ikke helt tilfredsstillende styrke (personlig ment), og alt i alt en god snus. Beste du får på butikken. Boksa er også veldig fin å se på, men anbefaler ikke å bruke askebegeret på lokket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar