onsdag 30. mars 2016

Test: Mustang Porsjon

Nå har jeg straks gått gjennom alle snustypene som ble kjøpt i sverige. Av alle typene til nå, vil Mustang være den som blir sagt minst interessante ting om.
Kjør test 8 av snus kjøpt i sverige!


Smak:
Jeg mente det jeg sa om at Mustang ble den snusen med minst interessant innhold i testen. Det er ganske enkelt en helt plain snus som ikke har gjort noe utenom det vanlige, og safet seg helt. Smaken er nesten helt identisk til General, om ikke litt mildere i smaksstyrken. Swedish Match har ikke gjort noe galt med denne, noe som får meg til å lure hvorfor den eksisterer når vi har General. For de som ikke er helt kjent i snusverdenen; så smaker denne tobakk. Og bergamott. Men mest tobakk.
Nytelse:
Av alle snustypene som ble kjøpt i sverige er dette den sterkeste. Jeg var ganske nøytral når jeg plukket ut snus, og gikk for det meste for originaltyper uten å tenke på mer spesielle varianter der det stod "Ekstra Sterk" osv.
Mustang har 12mg/g nikotin, noe som gjør at det nærmer seg i nytelses-kategorien, og er en styrke som holder for de som vil ha litt sterkere enn standard, men ikke takler det sterkeste av det sterke. Det er denne mengden mengden som ligger rett bak standard styrke når det kommer til antall brukere, så igjen har Swedish Match safet seg med denne snusen.


Konklusjon:
For all del; Mustang i Porsjon er en god snus. Swedish Match våger ikke å gjøre noe spesielt, men det er nok fordi de vet hva som gjør en snus til en snus. Liker du General så liker du denne.
Mustang er verdt å smake, men ikke forvent noen sensasjon utenom det vanlige.
Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar