onsdag 30. mars 2016

Test: Oden's Wintergreen (Vanlig spesialsnus, ekstremt sterk)


Back to basics, shall we? Kjør snustest!
Oden's Pure Wintergreen, snusen med den spesielle smaken av Listerine. En relativt våt snus med mild smak, store porsjoner og høyt nikotininnhold. Flere grunner til at denne snusen er i mitt faste repertoar.

http://snuselsker.blogg.no/1452086075_listerine.html

Porsjonen:
Porsjonen er, i likhet med de fleste andre typer med Oden's-stempelet, større enn det meste av snus. Den er også våtere enn det meste, noe som kan skremme bort de fleste.
Smak:
Smaken er Listerine. Tobakssmaken er så godt som fraværende.
Wintergreen-smaken gir et hyggelig avbrekk i en hverdag med mye lik snus. Den har en frisk smak som varer lenge, og gir deg rett og slett en god følelse i munnen.
Nytelse: Med et nikotininnhold på 22mg/g og større porsjoner var denne snusen en gang kvalifisert som det sterkeste man fikk tak i. Denne rekorden har blitt slått av Siberia-snusen fra samme farbrikken, men Oden's Pure Wintergreen er fortsatt sterk nok for de fleste. For meg har denne snusen et perfekt nikotininnhold som gir meg en rå nytelse i alle perspektiv.
Konklusjon:
Oden's Pure Wintergreen har en spesiell men god smak som jeg av en eller annen sær grunn liker. Kombinert med at denne snusen renner relativt fort, og at den gir meg en veldig god nytelse, er dette en snus jeg bruker ganske ofte. Til tross for dette er det en snus man risikerer å gå lei av, men det er også en snus man gler seg til å vende tilbake til etter en kort periode.
Anbefales for alle som vil ha en spesiell smak på snusen!
Forresten:
Jeg planlegger å lage et innlegg hvor jeg svarer på spørsmål om snus.
Nyheter, rykter, "hvor ble den av?", og alt annet snus-relatert.

Legg igjen en kommentar, eller send en mail til snuselsker@hotmail.com , og kanskje spørsmålet ditt blir besvart i et senere innlegg.
Kos deg med snusen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar